Saturday 26 May 2012

i love them so much !

Aku sedang merasai enaknya bahagia bersama teman yang aku angkatkan mereka istimewa dalam lingkungan hati aku. Istimewanya lagi, aku tidak perlukan apa-apa untuk meledakkan tawa dan menggaris senyuman di bibir dengan adanya mereka ini yang sentiasa ada di saat aku merasai sakit, pahit dan hitamnya kanvas hidup. Cumanya, aku sendiri takut jika bahagia yang aku rasa, hanya bertahan sedikit cuma dan hilang dibawa arus masa yang sering merasai cemburu. Aku tidak mampu berbuat apa-apa melainkan aku pahat kata ini sebagai janji dan doa agar Tuhan terus membahagiakan hati-hati kita bertiga sampai mati. Biar kita bakal jauh dan berada di haluan yang berbeda, jangan pernah sekali melupai momen yang pernah kita rasai bersama walaupun hanya sesaat. Yakinlah, aku bukan manusia pemurah yang mudah berkongsi kasih dan sayang, dan ini benar-benar apa yang hati aku detikkan. Berbahagialah selagi punya ruang dan tika untuk kita meledak tawa bersama.

AIDA , MAYA , ALIA , GEDUM , PAAH , AFA , LANA , FYZA






Dan senyuman aku sekarang hanya kerana kau dan kau.

No comments:

Post a Comment