Tuesday 6 December 2011

crew building construct bacth 11/12

Kolej VocTech Arau , kat situ lha tempat aku nak stay  untuk setaon lagi . kat situ lha tempat aku  nak tentu future aku sebab kat situ lha aku akan ambek exam SPM n ambek result ea . tak sangka aku dah nak jadi form 5 , jadi senior . dengar sini cek junior-junior , aku buli hampa habeh-habisan wad lha panngai leklok . kalo hampa tak kacau aku , aku tak kaco hampa . try lha jadi kawan bukan musoh sebab ak ni InsyaAllah xkacaw hampa . taon 2011 memang banyak gila kenangan kat sekolah tu . dari awal masok asrama , aku ingat lagi bulan dua , tak tahan siot minggu orentasi kena ragging n roll-call tak habeh-habeh . sirezly semak ! pehtu last februari, minggu histeria , huh memang teriak lha . terok pulak pada hantu . hahas , yang penting boleh balek kampung awal^ huuuu , syok ! aku amek course binaan bangunan , tengok muscle r . huhu^ hafal dari sekecik pasir tu sampai jadi rumah , hafal segala jeneh bata n dari kayu balak jadi pintu panel . wooh , hebatnya aku ! kecik-kecik bukan sebarang  kecik^ semua ea hasil tunjok ajar ce'cekgu aku . antaranya ialah :

jeng , jeng . . . membersembahkan

CIKGU PAK CHOP
 ni lha pakchop , dy ni baek org ea . payah marah tapi tu lhaah kalou dah sekali menyinga macam raksasa hijau pon ada gak aku tengok . sirez tak goyang dengan EncikCikgu Yusof Abdulah .


Madam Zaizati
Hah , tu dia amek kau . kalo dia buka mulot . menangis tak berlagu engko . sabar je lha . seb baek aku salu dapat mark yang boleh dikira mencapai sasaran yang dia puas hati . kalo tidak , mampos aku dy ngadu kat mami time sign rekod hari tu .

Puan Asyikin
kenapa mulot dy muncung cemgitu ? ntah lha , aku pon tak paham . may be waktu ni dy tgah besemangat cerita papa ot ~' maybe lhaa


hah ni time anak murid menyegak n menghensom , sila-sila lha cuci mata^
kelas cheq ni
official class BB (maka aku yang dipenyek)

air yang dicincang tak akan putus
budak-budak lap kelas 
hasil titik peluh sendiri

tudia bangla buad keja
buruh berjaya :p werk

pose kat hasil kerja
pasal beksal burok ni lha aku kena denda pusing bengkel

enjoy lepas siapkan projek gerbang terhebat di dunia

dari kelas ke bengkel bb
kelaas kau jahh

karya kamsah n 2,3 member yang ~' tak ingat

pose jangan tak pose

see ? how bored kelas teori

maid

time to party !

with cek'siti wan kembang

makan-makan

boleh buad bini nih^

Duan kesengkakkan


with Ellieza hasliza or as known as Bok

tudieeen

mereka classmate aku

habeh bajet dah

suap-suap manja

LOL !


pelajar contoh

with my sis afa

with fizza

jangan tengok

nak jugak ? amek

baru mendarat dari langit

at bengkel kayu
our memory will be last forever . every moment we cacth and will keep forever . no wonder we love each other . di sini jua memori tercipta walau seketika terjalin kasih kita ,mungkin di sini kita kan terpisah . kenangan bersama tiada ku lupa . yang terpahit jua termanis , semuanya bagiku terindah . ku ingati buat selama-lamanya .
cheq paling buaeh skali ~' 






2 comments: