Tuesday 13 December 2011

Touching?

hellow peeps . guess what ? tadi time online facebook sudden im group tut appear siap angka merah-merah lagi . that mean group tu tgh meriah chatting . so aku join sekaki but without conscious aku dah saketkan hati sorang member aku nih sebap ada mengata dia siket tapi aku tak da niat lain . for me its juz a joke but tatau lha kod apa yang aku kata tu memang mengangu ketenteraman dy . start conversation dengan seronok tapi ending hancur bersepai~' guilty gak aku tapi aku aplogize kod kat dy. (kira aku tak lepas tangan hahh , such a responsible woman lha) bila pikir balek kenapa dy nak touching lebih-lebih nan aku sedangkan member-member laen berserabot kata terok-terok kat dy tapi bila kena kat aku jadi drama hindustan plak sampai aku nak kena merayu-rayu minta ampon maap segala konon . macam-macam aku wad : post 'aplogize' word yang tak sangga-sangga kat wall group , im dy n im group tapi no respon ><' damn ! then rasa macam tak bebaloi , bukan terok pon apa yang aku buad . yang aku nak kena terok-terok macam ni apa cer plak . sirezly bukan keja aku . dalam semak aku memaki hamun dalam hotak aku ni . sudden mamat (ulangan eahh MAMAT) nih reply chat kat im group . cemni ayat dy :
apew2 je la
nk kta kt aq pon kta la
kta biaq bg bnyk skit
agk22 puas
lhaa , ingad kod nak kata  "ok dear , i maap kan u sayang" tapi bukan dy jugak . suweii , aku punya lha excited nak tengok tadi ! nak kata pa lagi bila orang dah kata macam tu . aku pon reply balek :
tah r . ak sory dah
selesai
ni lha ayat bebai aku . malas dah nak kata apa . tak kan aku nak kena p melutut kat kaki dy kot (basoh ka dak kaki uh ? sahh busok belacan ) . sedar lha siket dy tu laki and aku ni perempuan ~' no big deal , minta maap n ur' done dear^ bekpi n lantak lha dy . punya pasal lha ngko sesorang ,- and automaticly aku update status :
nak lebih clear ? double click dekad pic nih
direct to the point eh ? hahass , status 'wad terok' . geram tau dak ? aku bukan buad salah besar sampai nak hukum aku sampai ceni tapi apa pon i'm so-so sory bro . sirezly tak penah ada niat lain selain melawak . InsyaAllah , lepas ni aku akan lebih careful on my speech n not to outspoken to anyone even my close contact . i hope this is my first n last offense n i realy wish it would not happen again ,- i love my friend n i'm regret of what is happen just now ~' i'm realy take a good care in my friedship n i hope u did soo . next , i will take an action on how to improve my relationship^ sory to anyone who's touching with my word . i'm never mean it .
agak-agak pic ni kena dak dengan title nih ?
"dalam persahabatan memang akan ada ujian. itu memang pasti. dan dengan ujian itu kita akan tahu siapa kawan dan siapa lawan. Pepatah cina mengatakan yg bermaksud "kita akan kenal seseorang jika kita bergaduh dengannya"

No comments:

Post a Comment