Sunday 22 January 2012

sekolah - hostel ?

emm , its been so long tak update benda alah ni since buka sekolah ni an ? al-maklum lha aku budak hostel . nak online kad mana ~' kalo lha sekolah aku ni kluster lebih siket ala-ala sekolah mat saleh . semua benda typing ja . tak payah penat-penat menuleh ean ? [aha , minah serabot ni berangan dah~'] tak sangka aku dah form 5 . dah besar pon anak dara SHUKRI neh .

first week masok hostel , SUMPAH happy terok jumpa me'member semua . apa lagi ? gosip uh . cerita cuti-cuti , aha^ . seminggu tak cukop lha kalo dah cuti sebulan ^' berceqagah cerita nyew . tahan je lah telinga ni ha . sumpah hilang rindu hampa LAMBRETTA JAMBU ; Maya , Kupi kapi , gedum , aida , lana , paah , afa , and fyza .

SENIOR ? guess what ? ak dah jadi senior , ada JUNIOR ! aha , wad syiok~' sirez aku sama size ja nan junior . so , tak payah perasan sangat lha SR. Aliya Shukri oi .

yang paling spoil ea bila dapat tau sekolah rombak waktu PMP and bengkel sama dengan sistem kolej sampai terpaksa balek pukol 5~' ohhh man ! erk , start pukol 8 pagi sampai pukol 5 petang sekolah macam biasa . untok aku budak sport , terpaksa turon plak padang dalam pukol 5.30 ptg sampai pukol 7 and then start PREP dari lepas isyak sampai pukol 11 malam . urh , sirez penad and susah nak bahagi masa nak prepare baju sekolah , iron baju , basoh baju n mandi semua . Sirezly memenatkan . try hampa bayangkan kalau kat tempat aku . mampu ka hampa ~' naseb baek parent aku memang ajar aku bedikari dari kecik , kalau tidak . tak tau lha , silap-silap hari bulan berenti sekolah cemtu ja .

pastu , ingad ka cuti ni boleh lha rest siket ^' tapi qope-qopenyeww *** ting-tong*** ada assignment plak ha. FOLIO KEUSAHAWANAN ~' nak jadi usahawan apa pulak dah ? hmm , USAHAWAN IKAN KELI KANVAS ? amacam ? boleh teqa tu ? aha , lain siked an dari orang lain ^' lagi pon aku memang minat kearah bidang yang macam tu . so why not ? tak ramai remaja yang minat and terpikir benda yang macam tu an . so , aku nak try . wish me Luck ok^' hope sangat siap cepat-, perhaps

mark folio ada dalam peratusan SPM okey ^'

No comments:

Post a Comment