Monday 5 December 2011

Belagak ?

belagak ataupon arrogant . huh , camna timbul isu belagak nih ? sebab ramai yang cakap aku belagak . belagak ka aku ? sedangkan bagi aku , aku antara manusia yang paling banyak cakap n tak belagak di dunia . eish , macam mana lha depa tengok ak ni hah ? agak ea , buta warna kod ~' tapi semua orang ada perspektif sendiri n ianya hak individu . so , aku ni tak berhak nak marah . well , setakat ni aku terima dengan hati terbuka ja bila ada tuduhan keras macam ni . hahass . . . nyway , as u can see . ni lha aku . seorang yang open minded . memang lha kalo tengok muka ketat manjang tapi try lha tegor aku . insyaAllah , anda akan disapa dengan baek .
Macam dalam kes ni , bila aku reply  msg lmbat or tolak permintaan apa-apa VV'  ayat ni lha yang kena lenyek , lempaq , hawin kat muka . LoL , sirezly tak mau banyak cakap . baek tak layan langsung . no big deal ~' 
 ending of these story terbantot so , lepas ni sesapa yang cakap aku belagak tu silap lha . nak kepastian aku ni belagak or tak tegor lha aku . well , dont jugde me until u know me n dont talking bout me until u talk to me <3

No comments:

Post a Comment