Sunday 25 December 2011

bestie around 2011

heloow peeps !
lama dah tak update , sampai nak masok taon baru dahh pon^ cakap pasal taon baru , tingat plak memory taon ni yang penoh SUGAR and SALT ea ^' [pe'umpamaan gula-maneh n garam plak-asam garam hidop eh] entry kali ni aku nak show off [cewahh] golongan-II yang menambah isi family aku^

lovely family
hahh , ni dy family aku tapi tak cukop forum plak . abang cheq tadak ~'
shukri-dad
#amin-bro
#aynie -sis

Muhamad Al-amin
pose ala-ala mat bunga . hapehh case ? ! LoL .  nih abang sulong  aku  , aku ada lagi sorang kakak n for sure , i'm the 3rd among three sibling^' senang cakap , anak bongsu lha [tak manja nahh]. dahh cukop list keluarga rasmi akuhh . ni nak tambah 2 , 3 orang as  character tambahan .

Che Dahlia
Che Dahlia [nama sebenar kod] merangkap mak long who's very caring person n always provide me with advise~'
 

Tuah Iskandar @ Akmal
dear my litle brothers^' Manja . da' very cutest person in my heart n breaking da' record . dy bayi petama aku penah pegang [fobia bayi]

manja
what so funny^'! hahass

nakk jugak
ni 'Tershh' , hamster kesayangan ayah . bela macam anak orang~' yang pasti , benda alah ni hidop mewahh .

family ibu ajiah'
antara golongan bertuah ! my aunty , mak jang aziah wif her son farhan n irfan .
pan n acik
hmm , rasa ea depa ni ja lha kod  yang rapat un^' untok taon ni. hmm , member lain cerita lha . 

A part of me.... May Allah bless them... They provide me meaning, strength and have thought me many lessons in life♥ Acik

No comments:

Post a Comment